رپورتاژ خبری یک روش تبلیغاتی است که در قالب یک گزارش آماده و محتوای متنی مرتبط با کسب و کار تولید شده و به معرفی سایر کسب و کارهای اینترنتی پرداخته میشود. در این نوع تبلیغات با شرایط و ضوابط خاصی که بین آگهی دهنده و آگهی گیرنده توافق میشود، یک محتوای مرتبط با فعالیت سایت با اهداف تجاری و هدایت کاربران به وبسایت آگهی دهنده صورت خواهد گرفت. میتوان گفت که رپورتاژ خبری مثل این است که اقدام به ارسال مطلب در سایت بکنید، اما با این تفاوت که در قبال انتشار آن هزینهای را از آگهی دهنده در قبال معرفی وی در قالب یک پست خواهید گرفت.
رپورتاژ آگهی چیست – تاثیر رپورتاژ در سئو – چگونه رپورتاژ بنویسیمویژگی های کلیدی رپورتاژ خبری خوب
نوشتن محتوای خوب در رپورتاژ خبری مهمترین نکته در موفقیت یک کمپین تبلیغاتی به این شیوه خواهد بود و باید از شرایط زیر در حد مطلوبی برخوردار باشد.
محتوای آگهی صرفا جنبه تجاری نداشته باشد و بخش اعظم آن روی محوریت آموزش و یادگیری پیاده سازی شده باشد.
سعی کنید محتوا بین 600 تا 2000 کلمه در نظر گرفته شود.
فایل هایی که در مقاله استفاده می شوند زیبا و با کیفیت و البته در عین حال دارای حجم معقول باشند.
نهایتا 3 لینک در مقاله درج گردد.
از کلمات نزدیک به کلمه کلیدی خود در متن استفاده نمایید.
No comments:
Post a Comment